Hjem > Spillere > Unnskyld Nani!

Unnskyld Nani!

På vegne av alle som har kalt og skolert Luis Nani de siste månedene – dette er en unnskyldningsprotokoll hvor alle dere som føler dere truffet kan be Luis Nani om unnskyldning.

Categories: Spillere Tags:
Line Break

Om skribenten: Haakon

Haakon er en lidenskaplig United-fan. Top red.


  1. AVJ
    31 januar 2010 @ 19:09 | #1

    Jeg har blitt latterliggjort på unitednorge.com og VGD når jeg har hevdet at Nani har alt som skal til for å bli sensasjonell. Han har kun trengt selvtillit og tillit. Håper nå at stemningen angående Nani snur, både her på bloggen men også på Stretford End hvor mange er kritiske til SuperNani.

  2. Vegard
    31 januar 2010 @ 19:18 | #2

    Nani har spilt fire gode kamper på rad før, så vi skal ikke ta av helt enda.

    Men han viser en mye større spilleglede, gjør ting mye enklere og er en lagspiller i større grad. Det er også herlig å se hvor glade medspillerne blir når han presterer sånn som han gjør i dag. Måten han setter det første og andre målet i dag er fantastisk.

    Tenk om han klarer å overføre de samme prestasjonene til venstrekanten…

    Fortsetter Nani, Rooney og Fletcher på denne måten vinner vi ligaen.

  3. AVJ
    31 januar 2010 @ 19:23 | #3

    Vegard :
    Nani har spilt fire gode kamper på rad før, så vi skal ikke ta av helt enda.

    Aha. Dersom han har vært så god som dette i minimum 8 kamper som du påstår, hvorfor vil dere da selge han til første og beste, for å satse på Obertan?

  4. Robert Nyheim
    31 januar 2010 @ 19:23 | #4

    Unnskyld Nani. Glad i deg!

  5. Vegard
    31 januar 2010 @ 19:44 | #5

    Jeg har hele tiden ment at han må få ut sesongen på å vise seg frem. Jeg har også sagt at han trenger flere kamper på rad, ettersom at dårlig selvtillit har vært noe av problemet.

    Potensialet og maksnivået til Nani har jeg aldri betvilt. Og som jeg understreker, Nani har i mye større grad vært en lagspiller, gjort det enkelt og spilt de riktige pasningene til rett tid i de siste kampene. Det jeg har etterlyst er stabilitet og et høyere bunnivå.

    Stabilitet har han fortsatt ikke vist, men vi ser tendenser på at bunnivået er høyere. Fortsetter han er jeg enig, da blir han en av verdens beste kantspillere.

  6. E.Go
    31 januar 2010 @ 19:48 | #6

    unnskyld»!!!!

  7. E.Go
    31 januar 2010 @ 19:57 | #7

    E.Go :
    unnskyld”!!!!

    Men han trengte å bli satt litt på plass av Sir, slik at han kunne gå i seg selv

  8. AVJ
    31 januar 2010 @ 20:08 | #8

    Nani har et potensialet som er helt sykt, det har vært påstanden hele tiden. Et salg av Nani ville vært meningsløst idiotisk.

    Det fine nå er at vi har flere spisser i super form. Rooney, Nani, Valencia og Diouf ser jo helt rå ut på reservelaget..

  9. Andreij
    31 januar 2010 @ 20:11 | #9

    Aldri betvilt Nani`s talent og potensial, og synes det er gledelig at han endelig ser ut til å få det ut i form av solide forestillinger. Fortsetter han slik er det ingen grunn for at han ikke skal kunne ta over arven etter CR7. Beklager min innstilling overfor Nani tidligere i sesongen, men da var det også gått 3 år med begredelige forestillinger. Kanskje forventet oss for mye av gutten, etter å ha sett utviklingen til Ronaldo.. Uansett nå har han vist hva som bor i han.

  10. Vegard
    31 januar 2010 @ 20:14 | #10

    La oss for en gangs skyld håpe at AVJ vinner en av sine prestisjediskusjoner ;)

  11. josef
    31 januar 2010 @ 20:14 | #11

    For et ynkelig, patetisk gjæng dåkker e. Nani har blitt skjellt ut fordi han har trængt å bli skjellt ut. Akksom vi skjell ut alle andre etter dårlige kampa og MU har spellt som en gjæng med amøber. Hvis dere vil vi skal si unnskyld t Nani måtte jo dåkker kom med en unnskyld artikkel annen hver uka.

    Nani va god idag, har vært veldig god de 3-4 siste kampan, og dåkker e en ynkelig, patisk, lavpanna gjæng helt blotta for intelligens.

  12. Haakon
    31 januar 2010 @ 20:18 | #12

    ja josef, det var vel akkurat deg denne artiklen var beregnet på! ;)

  13. josef
    31 januar 2010 @ 20:24 | #13

    Ronaldo, SAF, Vidic, Rio, Evra m.fl har heller aldri fått unnskyldning etter å ha blitt æreskjellt flere gang. Du snakke om patetisk gjeng, skriv en unnskyldartikkel etter et par gode kampa… Uintelligent, ynkelig og patetisk..

  14. Robert Nyheim
    31 januar 2010 @ 20:38 | #14

    Unnskyld Josef. Glad i deg!

  15. AVJ
    31 januar 2010 @ 20:39 | #15

    «For et ynkelig, patetisk gjæng dåkker e.»

    «dåkker e en ynkelig, patisk, lavpanna gjæng helt blotta for intelligens.»

    «Du snakke om patetisk gjeng, skriv en unnskyldartikkel etter et par gode kampa… Uintelligent, ynkelig og patetisk..»

    Denne sjikanerende tiraden kunne minnet meg om ting en viss J.Eagle kunne lirt av seg. Hvor har han vært de siste dagene?

  16. AVJ
    31 januar 2010 @ 20:42 | #16

    Nani var banens gigant idag, i det som på forhånd var karakterisert som sesongens viktigste kamp til nå. Denne seieren var helt avgjørende for at vi skulle klare å holde følge med et Chelsea i kjempe form.

    Nani sto fram når det gjaldt som mest, og særdeles mange har vært særdeles kritisk til han. Greit at han får hyllest og beklagelser fra de som har ønsket å jage han,.

  17. OA
    31 januar 2010 @ 21:49 | #17

    Fabelaktig gjennombrudd for Nani!! Verdensklasse!

  18. AVJ
    31 januar 2010 @ 21:53 | #18

    Gjennombrudd og gjennombrudd.. Han har herjet i 4 strake kamper nå, leverte en rekke fantastiske kamper også sist sesong og i sin første sesong hadde han flest målgivende pasninger av alle Man Utds spillere! Det var double-sesongen 07/08.

    For meg har han vært en stjerne helt siden da, har bare venta på at han skulle finne roen og få tillit slik selvtilliten kunne returnere.

    Nå er det bare at SuperNani stabilserer seg og leverer like greit på venstre, så har vi det beste vingparet i verden.

  19. 31 januar 2010 @ 22:02 | #19

    Bra kamp idag, nå må han bare bevise at han kan være stabil!

  20. OA
    31 januar 2010 @ 22:10 | #20

    Jepp, nøkklordet er stabilitet. Obertan på venstrekant nå så blir det krutt! Ser Evra savner Obertan..

  21. AVJ
    31 januar 2010 @ 22:33 | #21

    Evra savner Obertan, hehe. Du har humor OA :-)

  22. ABA
    1 februar 2010 @ 00:19 | #22

    Fantastisk av Nani.
    Unnskyld!

  23. Aud Inger Andersen
    1 februar 2010 @ 01:50 | #23

    Nani. Sorry It’s all I can say.

  24. Uglemobil
    1 februar 2010 @ 11:14 | #24

    Jeg får vel krype til korset jeg også, selv om det eneste jeg har kritisert Nani for er spilleforståelsen. Men i de siste kampene har han også vist at han forstår bevegelsene til spillerene rundt seg og timet pasningene sine perfekt. Valencia og Nani er våre beste ute på kanten. Nå venter jeg på at Obertan skal ta steget også! Sesongbeste fra Nani.

    :-)

  25. John Terry
    1 februar 2010 @ 11:35 | #25

    Unnskyld AVJ, du vet best. Du er den beste. Unnskyld Nani, du har aldri spillt en dårlig kamp. Unnskyld Nani, du har alltid vært god. Unnskyld, du skull ALDRI vært utenfor laget. Unnskyld Man Utd for at vi har kjefte på dere. Vi er ALLTID fornøyde med dere. Vi er så dumme, unnskyld, unnskyld, unnskyld. Huff, huff, huff, tenk at vi har sagt noen ufine ting om deg Nani, beklager, beklager, beklager. Du har ALLTID vært gullgutten vår og du har ALLTID vært den beste. Du har ALDRI spillt en dårlig kamp.

  26. Runar Brekke
    1 februar 2010 @ 15:18 | #26

    John Terry :
    Unnskyld AVJ, du vet best. Du er den beste. Unnskyld Nani, du har aldri spillt en dårlig kamp. Unnskyld Nani, du har alltid vært god. Unnskyld, du skull ALDRI vært utenfor laget. Unnskyld Man Utd for at vi har kjefte på dere. Vi er ALLTID fornøyde med dere. Vi er så dumme, unnskyld, unnskyld, unnskyld. Huff, huff, huff, tenk at vi har sagt noen ufine ting om deg Nani, beklager, beklager, beklager. Du har ALLTID vært gullgutten vår og du har ALLTID vært den beste. Du har ALDRI spillt en dårlig kamp.

    OK

  27. AVJ
    1 februar 2010 @ 16:43 | #27

    Tror nok J.Terry er en gammel kjenning som har hatt utfall av voldsom karakter også tidligere i denne diskusjonen, da med et annet nick ;-)

  28. Johanne
    1 februar 2010 @ 19:12 | #28

    @AVJ
    Ingen har vært uenig med deg i at Nani har det som skal til. Problemet var jo at det så ut til at han aldri ville få det ut på Olt Trafford. og han kom til et punkt hvor han prøvde å imponere og sluttet å gjøre ting enkelt og tok vanskelige og feile valg. Men nå ser det ut til at Fergie har tatt tak i gutten og han begynner å prestere, og jeg vet at vi ikke har sett det beste av gutten enda så dette lover godt! Men han har spilt 3 gode kamper på rad så vi skal ikke ta helt av enda, men vi må kunne si at han er på rett vei nå!

  29. AVJ
    1 februar 2010 @ 19:57 | #29

    Ingen har vært uenig med meg?

    R O F L

    Man Utd supportere har stått i kø for å avskrive Nani.

  30. Ufe
    1 februar 2010 @ 20:19 | #30

    Vi må vel fort kunne bli enige om at jeg og AVJ er de eneste som har støttet Nani i tykt og tynt, bare så det er sagt,….

  31. Haakon
    1 februar 2010 @ 20:24 | #31

    hehe

  32. Tor G
    1 februar 2010 @ 20:44 | #32

    Beklager mr Nani! Har vært en stor kritiker av han, men kanskje han begynner å ligne en klassespiller?

  33. josef
    1 februar 2010 @ 21:12 | #33

    Beklager??? Du snakke om patetisk gjæng. En historieløs gjæng som leve og ånde for å æreskjelle spellera på d groveste med kjønnsbeskrivelsa helt hinsides og andre obskøne delikatesser… Dæm har t.o.m. en egen blogg kor d å æreskjelle andre oppfattes som en ære til Allah M.U. Og så skal dæm plutselig lag en unnskyldningsartikkel tell en som har dribla sæ fast inne på et sirkus flere enn en gang, og av den grunn blitt utskjellt av sinte og forbanna fans. Du snakke, for et gjæng..

  34. AVJ
    1 februar 2010 @ 21:13 | #34

    Vegard :
    La oss for en gangs skyld håpe at AVJ vinner en av sine prestisjediskusjoner

    Ja, Tevez ble værende på OT og jeg forble den eneste som hater fyren, Giggs ble ikke årets spiller sist sesong, Polakken snek seg ikke foran Ben Foster i keeper-køen og Nani blomstrer ikke ;-)

    Inkluderer vi Berbatov så har jeg oppsummert de 5 prestisjediskusjonene jeg har deltatt i med diverse folk siste år.

    Det som nå er mine kjepphester er at De Laet, Ben Foster og Obertan må sendes på dør – flaut at de spiller for Man Utd.

  35. AVJ
    1 februar 2010 @ 21:33 | #35

    Å bare så det er sagt, Vegard, UFE, J.Eagle/million-andre nick og øvrige, jeg gidder ikke diskutere dette videre. Det er som jeg tror, det ble som jeg sa og slik kommer det til å forbil også i framtiden ;-)

  36. Vegard
    1 februar 2010 @ 21:43 | #36

    Og Giggs er bedre enn Fabregas… ;)

  37. Haakon
    1 februar 2010 @ 21:47 | #37

    josef :
    Beklager??? Du snakke om patetisk gjæng. En historieløs gjæng som leve og ånde for å æreskjelle spellera på d groveste med kjønnsbeskrivelsa helt hinsides og andre obskøne delikatesser… Dæm har t.o.m. en egen blogg kor d å æreskjelle andre oppfattes som en ære til Allah M.U. Og så skal dæm plutselig lag en unnskyldningsartikkel tell en som har dribla sæ fast inne på et sirkus flere enn en gang, og av den grunn blitt utskjellt av sinte og forbanna fans. Du snakke, for et gjæng..

    Morsomt at du klarer å skjelle ut oss for å sjikane av spillerne, når du i neste setning sjikanerer videre.

  38. AVJ
    1 februar 2010 @ 22:01 | #38

    Vegard :
    Og Giggs er bedre enn Fabregas…

    Synes du?

  39. AVJ
    1 februar 2010 @ 22:06 | #39

    Giggs er en Man Utd legende og en hedersmann som jeg er stolt over å ha hatt i min klubb så lenge. Fabregas er en klyse, som jeg aldri ville sett i Man Utd drakt.

    Jeg har forøvrig ment på et tidspunkt tidlig i sesongen at Giggs på det tidspunktet leverte minst like bra som Fabregas i de kampene han spilte. Det er bare å ta en kikk på statistikken for å forstå hva jeg mener. Forøvrig har jeg aldri sammenlignet de to spillerne, synes det er merkelig at Vegard velger å gjøre det.

  40. Vegard
    1 februar 2010 @ 22:13 | #40

    Alle kan ta feil en gang i blandt, ta det med et smil ;)

  41. AVJ
    1 februar 2010 @ 22:19 | #41

    Alle kan ta feil ja, heldigvis gjorde ikke jeg det ved noen anledning angående Giggs..

  42. Vegard
    1 februar 2010 @ 22:19 | #42

    Hehehehe..

  43. AVJ
    1 februar 2010 @ 22:31 | #43

    Greit at ikke vi alle mener det samme. Jeg er mer enn fornøyd med at vi har hatt Giggs i Man Utd og selv om jeg ikke respekterer det så aksepterer jeg at andre Man Utd supportere setter ufyseligheter som Terry, Gerrard, Drogba eller Fabregas foran Giggs….

  44. Vegard
    1 februar 2010 @ 22:39 | #44

    Vi har diskutert denne saken ferdig før. Du vet at jeg ikke setter noen av spillerne du nevner foran en av de største legendene i Man Utds historie.

    Selv om enkelte spillere er idioter, ufyselige og ligger med dama til bestekompiser osv betyr ikke det at aldrende legender alltid vil være bedre fotballspillere enn de.

    Men det er litt morsomt at det ikke skal mere til enn ordene, Giggs og Fabregas til før du er klar til diskusjon ;)

    Ha en fin kveld :)

  45. AVJ
    1 februar 2010 @ 22:42 | #45

    Nei, aldrende legender er ikke god for alltid. Men den aldrende legenden Ryan Giggs leverte en helt unik sesong 08/09, og han innledet sesongen 09/10 på samme viset. Fram til oktober var han såpass god at han ikke sto tilbake for noen. Det mente jeg da og det mener jeg nå.

  46. Haakon
    1 februar 2010 @ 23:15 | #46

    Helvete Vegard. Du må holde opp med de provokasjonene dine. Etter at du sluttet å svare så terroriserer avj meg på msn med Fabregas :D

    AVJ hevdet at Giggs var en bedre/like god spiller som Fabregas i oktober. Han sa ikke «har vært en bedre spiller så langt denne sesongen», men han mente at Giggs var en spiller som var bedre/like god som Fabregas. Vesentlig forskjell på «har vært» og «er».

    At vi diskuterer hvem som er best av Fabregas og Giggs er jo håpløst hoderystende…

  47. AVJ
    1 februar 2010 @ 23:30 | #47

    Hehe.

    Jeg har aldri hatt behov for å sette opp Giggs mot Fabregas. Det er det dere to (Vegard/Haakon) som gjør. Hva dere har å tjene på å dyrke Fabregas vites ikke.

    Det som har vært og er interessant for meg er at Giggs tidvis sist sesong og innledningsvis denne sesongen har levert i ypperste verdensklasse fra sentral midtbaneposisjon.. De kampene ville jeg ikke byttet han mot noen.

  48. AVJ
    1 februar 2010 @ 23:32 | #48

    Jeg har forøvrig aldri sagt det Haakon påstår. Jeg har diskutert Giggs, Haakon forsøkte å trekke inn Fabregas og jeg har unnlatt å kommentere kvalmingen Fabregas, kun poengtert at når Giggs er på sitt beste bytter jeg han ikke med noen.

    Tolk det som dere vil.

  49. Vegard
    1 februar 2010 @ 23:45 | #49

    Slik som midtbanen fungerer første 70 min mot Arsenal har vi verken behov for Fabregas eller Giggs. Det blir spennende å se hva SAF velger å gjøre til sommeren.

    Giggs/Scholes begynner å synge på siste verset. Ingen vet hva som skjer med skadesituasjonen til Hargo. Situasjonen til Ando er bekymringsverdig.

    Det hadde også vært moro å få se Nani på venstrekanten nå når han er inne i en god flytperiode.

  50. Haakon
    1 februar 2010 @ 23:49 | #50

    «Jeg har aldri hatt behov for å sette opp Giggs mot Fabregas»

    Hehe!!!!! Er det bare jeg som ler nå :D

Comment pages
1 2 3812
  1. Ingen tilbakespor enda.

Easy AdSense by Unreal